Bu Blogda Ara

22 Kasım 2015 Pazar

Tess Gerritsen - Çırak ( Rizzoli ve Isles #2 ) PDF veya EPUB formatında indir


Cerrah Geri Dönüyor… Ve Bu Kez Yalnız Değil…

Boston dedektifi Jane Rizzoli, Cerrahın elinden yeni kurtulmuş, kâbuslarının sona erdiğini düşünmeye başlamıştır ki, yeni ortaya çıkan bir seri katilin peşine düşmek zorunda kalır. Ancak bu yeni katilin yöntemlerinin Cerrahınkilere olan benzerliği ürkütücüdür. Davayla ilgili herkesten daha çok şey bilen gizemli bir FBI ajanının ortaya çıkışı Rizzoli'nin işini kolaylaştırmaktan çok daha da zorlaştıracaktır. Uzun yıllardır birlikte çalıştığı ortağının yardımı olmadan tek başına savaşmak zorunda olan dedektif, korkularıyla ve kâbuslarıyla yüzleşip Cerraha ve "çırağına" meydan okumaya hazırlanmaktadır.



PDF  linki : http://adf.ly/1S9NBn

EPUB  linki : http://adf.ly/1S9NFw

4 yorum :

  1. linklerin için sağol . seni takibe aldım.
    bırakmam artık peşini. kaynak oldun bana.

    başarılar.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten okunmaya değer kitaplar... Teşekkürler. Acaba Zweig'ın Fouche'sini de ekleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  3. Üşenmedim tüm epub ları teker teker indirdim çok iyi bir arşiv oldu cok sağol Booker.

    YanıtlaSil
  4. Bende cok tesekkur ediyorum yalniz uzun zamandir kitap eklemiyorsunuz.Ayrica epub kitaplari kendiniz mi hazirliyorsunuz?

    YanıtlaSil